2014-08-23

Rexercores esposa la nonsecuria de Gmail en telefonetas

Rexercores ia susede intrui en contas de Gmail a 92% de veses, par esplota la nonsecuria de la memoria de telefonetas.

Los ia pote asede alga programes, incluinte Gmail, par desembla un program malvolente como un otra program descargada.

Entre la programes popular cual la rexercores ia proba, Gmail ia es un de la plu fasil asedables. Los ia usa un telefoneta de Android, ma los crede ce la truco pote opera ance en otra sistemes de opera, incluinte iOS e Windows.

Un portavose per Google ia dise ce la compania bonveni la rexerca, car lo permete forti e securi plu la produida.

La truco usa un program malvolente ma desemblada (como un pitur fondal, per esemplo) per asede la memoria compartida de un telefoneta.

Esta parte de la memoria es usada par tota programes, e per analise la usa de lo, on pote descovre cuando un person identifia se a programes como Gmail. Esta permete la fura de nomes de usor e de parolas secreta.

Un de la rexercores ia comenta: "On ia suposa sempre ce esta programes no pote interfere fasil la un con la otras. Nos mostra ce la esta suposa no es coreta, e ce un program pote fa un efeto importante a un otra e causa resultas nosiva per la usor."

En un otra esemplo, la rexercores ia esplota un parte de la program de la banco Chase cual permete ce on envia un xece par fotografi lo con telefoneta. La rexercores ia susede fura la foto a la momento de se crea, tal oteninte la suscrives e la detalias de banco.

La rexerca ia es presentada a un confere de sibersecuria en San Diego, California.