2014-12-03

Arceolojistes mapa un site medieval sin escava lo

Arceolojistes ia produi un mapa detaliosa de un site medieval en England sin fa escavas a la loca.

Los ia usa la tecnicas la plu resente de scane per revela un rede de construidas a Old Sarum, un loca de la sentenio 11.

La resultas inclui un serie de strutures grande, cisa per defende, cual ave areas de tera noncovreda pos se, cisa per asembla persones o recursos.

Old Sarum – nomida Sorviodunum en latina – ia es la loca orijinal de la site Salisbury, situada a distantia de 3 cilometres, en England sude-ueste.

Lo ia comensa como un fortres de eda de fero, fundida sirca 400 aec e ocupada par la romanes pos se concista de Britan en 43 ec.

Esta esplora la plu resente de la loca ia es fada par la Universia de Southampton. Lo ia consentra sur la ensircas interna e esterna de lo cual ia es probable la fortres.

La tecnicas moderna usada per la jeometre ia inclui la magnetometria, mesuras de la resiste eletrical de la tera, la radar de penetra la tera, e la tomografia de resiste eletrical, cual usa eletrodos per esamina su la tera.

Kristian Strutt, la dirijor de servis tecnolojial arceolojial a la universia, ia dise: "Arceolojistes e istoristes sabe ja tra sentenios ce un site medieval esiste a Old Sarum, ma asta aora, on no ia ave un bon mapa de la loca.

"La nos esplora indica do construidas individua es situada, e de esta nos pote composa un pitur detaliosa de la organiza munisipal entre la mures de la site."