2014-12-05

La re de Tai cansela se apare publica a se aniversario

Bhumibol Adulyadej, la re de Tai, ia cansela un apare publica a se aniversario 87, seguente conselas medical.

La anunsia aveni entre consernas cresente sur la sania de la re, ci es adorada par tais.

Miles de persones ia veni a la capital, Bangkok, esperante vide el a la Palasio Reial. On ia organiza avenis ance tra la pais intera, cual es ancora militar governada pos cuando la armada ia despone la governa en maio.

En un declara oji publicida, la ofisia de la re ia informa ce dotores ia esamina el e ia "acorda ce el no es en state conveninte per resetas formal, donce los ia recomenda ce el cansela se ativia reial."

Bhumibol, la monarca la plu durante de mundo, ia es publica videda en novembre. El ia spende la menses pasada en ospital, e on ia opera resente sur el per sutrae se vesica bilal.

Folas de suportores ia asembla ja estra la ospital, vestida en jala, la color de la monarcia, per envia se bon desiras.

Un de los ia comenta: "Lo no importa esce el apare publica o no. Me es mera felis ce me es asi per mostra me fida a el. Me es felis si el es en cualce loca."

En Tai, on senti un ama profonda a la re, ma la pais es ance governada par leges sever cual puni cualce critica de la monarcia con asta 15 anios en prison.

La eritor de Bhumibol es Prinse Vajiralongkorn, ma par causa de la leges, cualce discute de la pasa de rena es un tema estrema delicata, e on no pote reporta multe partes de lo en la pais mesma.

En la tarde de novembre, on ia descovre ce la prinse ia demanda ce la governa sutrae la nom reial donada de la familia de se sposa. On previde ce esta ia es la paso prima ante divorsa. On ia sabe ja ce la duple no coabita plu.

La comanda par la prinse ia segue la aresta de sete de la relatadas prosima de la prinsesa, en un elimina de ofisiores acusada de froda.