2018-05-24

Un supraconta par la FBI de telefonetas securida

En la Statos Unida de America, la FBI ia confesa ce lo ia supraestima la cuantia de telefonetas saisida cual sua tecnicistes no pote asede. En sua investigas de crimin, lo ia saisi entre 1000 e 2000 telefonetas cual resta securida, e no la 7800 cual lo ia anunsia a ante.

Lo ia culpa un defeto de computador per sua conta de alga aparatos a plu ca un ves.

En la pasada, la ajenteria ia cexa ce medias de securia de Apple e otra fabricores impedi sua capasia de investiga.

La caso la plu conoseda veni de febrero 2016, cuando la FBI ia vole asede la iPhone de un de la du fusilores ci ia ataca un sentro comunial en la site San Bernardino en California.

Apple ia es presada par la FBI afin iPhones securida ta deveni asedable par ajenterias anticriminal per preveni ce los deveni "oscur". "Oscuria" refere a un situa en cual un ajenteria teni un aparato ma no pote asede atestas en lo, an si lo es legal permeteda a fa esta.

La caso ia es abandonada cuando la FBI ia reseta la codigo de clave de un fonte nonidentifiada.

An con la embarasa posible, on previde ce la FBI no va sesa presa companias tecnolojial a fa ce sua programes deveni plu asedable. En un declara, lo ia dise: "La FBI va continua xasa un solve cual serti ce enforsores de lege pote asede atestas de ativia criminal con autoria legal conveninte."