2019-05-02

La re de Tai sposi sua gardacorpo

La re de Tai ia sposi la visxef de sua ecipo de securia personal, donante a el la titulo de rea.

La anunsia nonespetada ia es fada ante la comensa de la rituos complicada per coroni la re a saturdi, cuando sua posto va es santida.

Re Maha Vajiralongkorn, ci ave 66 anios, ia deveni la monarca constitual pos la mori de sua padre en 2016. El ia es sposida e divorsada a tre veses pasada, e ave sete enfantes.

Un declara formal ia dise ce la re "ia deside leva Jeneral Suthida Vajiralongkorn Na Ayudhya, sua sposa real, a Rea Suthida e el va teni la titulo e state real como un parte de la familia real".

Suthida es ja longa la acompanior de Vajiralongkorn, publica videda con el tra multe anios, ma sua relata ia es nunca ofisial reconoseda a ante.

Imajes de la rituo de sposi ia es televisada en la pais en la tarda de ier, mostrante la presentia de otra membros de la familia real e conselores de la palasio. La re ia versa acua santa sur la testa de sua rea, e pos alora la duple ia suscrive un arcivo de sposia.

En 2014, Vajiralongkorn ia asinia Suthida Tidjai, un ospitor pasada de avion per Thai Airways, como la viscomandor de sua ecipo de gardacorpos. El ia leva el a la posto de un jeneral de la armada en desembre 2016.

La re presedente, Bhumibol Adulyadej, ia rena tra 70 anios, deveninte la monarca la plu longa renante de mundo cuando el ia mori.