2019-05-13

Un aidor de la Pape restora la eletrica en un refujeria

Un cardinal ci fa atas carital per Pape Fransisco ia restora la eletrica per sentos de persones en un construida en Roma, par desende en un duto de manteni e opera un comutador.

Cardinal Konrad Krajewski ia dise ce el ia ata "desperante", car la ocupores de la imobila, poseseda par la governa, ia pasa un semana sin eletrica e sin acua calda.

Ativistes usa la construida per refuja persones sin casa. Lo conteni plu ca 400 persones, incluinte cuasi 100 enfantes.

La furnor de eletrica ia descomuta la furni par causa de un deta de €300 mil. On crede ce la deta ia cumula en la anios pos cuando la ativistes ia comensa usa la construida vacua, en 2013.

Matteo Salvini, la ministro visxef popliste de Italia, ia dise ce el espeta aora ce la aida papal va paia la faturas tarda.

Ier, Krajewski ia descrive como el ia trepa a su en un duto de manteni e ia sutrae selos covrente un comutador, per pote recomuta la eletrica a la construida.

"Me ia interveni personal en la note pasada per rejunta la mesuradores," el ia esplica. "Lo ia es un jesti desperante. On ia ave plu ca 400 persones sin eletrica, con familias, enfantes, sin an la posible de funsiona la friadores." On reporta ce la cardinal ia ajunta: "Me no ia fa lo car me ia es enebriada."

La construida sur Via de Santa Croce furni no sola refuja, ma conteni oji ance spasios de labora, incluinte un microbireria e un boteca de carpenta.