2019-07-05

Frodores asede contas de clientes de 7-Eleven en Japan

En un fali notable de securia, clientes japanes de 7-Eleven, un cadena de supramercatos peti, ia perde miliones de enes cuando frodores ia susede asede sua contas enlinia.

Plu temprana en esta semana, la compania ia inisia un ap de telefon per paias eletronical, sin comprende la risca de securia.

La contas de sirca 900 clientes en Japan ia es atacada, perdente 55 milion enes (510 mil dolares esuan) en combina. La compania ia suspende la ap e ia promete repaia la mone a la clientes.

En un afirma, 7-Eleven ia dise ce persones nonautorida ia es capas de asede la contas de persones usante sua ap 7pay, imita esta persones, e fatura sua contas par la carta rejistrada de credito o banco.

La era ia permete criminores a solisita un reinisia de la parola secreta de la conta de cualce person. Los ia pote alora envia la lia de recovre a sua propre adirije de eposta, no lo de la posesor de la conta.

La sistem per reinisia la parola secreta ia demanda mera per informas minima, como la data de nase e la adirije de eposta de la posesor de la conta. En multe casos, tal informas ia es enlinia e fasil disponable.

La compania ia dise ce lo ia sesa aora aseta usores nova e ia suspende la usa de cartas de credito con sua ap.