2019-07-06

Un politiciste quebecan posta un foto controversa

Un ministro de educa en Quebec es criticada per posta un foto de se con Malala Yousafzai, campanior educal. Esta ganior de la Premio Nobel de Pas, ci porta un tela de testa, no ta pote ensenia en acel provinse canadian.

En junio, Quebec ia aseta un lege controversa cual proibi alga ofisiores publica, incluinte enseniores, de porta simboles relijial como cipas, turbanes o hidjabes en sua labora.

La ministro Jean-François Roberge ia dise ce el ia discute asedes educal e developa internasional con Yousafzai.

Malala Yousafzai ia es fusilida par un militariste taliban en Pacistan en 2012 par causa de sua ativisme umaniste. A pos, on ia reconose el a grado internasional per sua labora campaniante per educa de xicas.

La lege nova pertine a judores, polisiores, enseniores e alga otra figures publica con autoria. Lo ia provoca protestas e multe debate en la provinse. Suportores dise ce lo es un paso asetable en dirije a la separa formal de la eglesa e la governa en Quebec.

An si la lege no identifia relijios spesifada, oposores razona ce lo es discriminante e nonjusta, afetante femes muslim en la provinse ci porta hidjabes o otra covrentes de testa.

Alga comentores enlinia ia descrive la ministro como ipocrita per es fotada con Yousafzai.

Roberge, ci ia encontra el cuando ambos ia es en Frans, ia defende la lege cuando un jornaliste ia demanda como el ta responde si Yousafzai ta desira ensenia en Quebec.

"Me ta informa serta ce lo ta es un onora enorme, e ce en Quebec, como ance en Frans (do nos es aora) e en otra paises abrida e tolerante, enseniores no pote porta simboles relijial cuando los fa sua taxes," el ia dise.