2015-01-07

Un atestor en la prosede de Ruto es matada en Cenia

La avocato de un om mor, ci on ia trova en Cenia a la fini de semana, ia dise ce la om ia es un atestor major per Vispresidente William Ruto a se prosede en Den Haag.

On ia descovre la corpo descomposada de Meshack Yebei en Cenia ueste pos reportas ce el ia es saisida a 28 desembre.

La Corte Criminal Internasional ia dise ce Yebei ia refusa partisipa en se program de proteje atestores.

Ruto nega acusas de crimines contra umanas sur violentia cual ia esplode pos la eleje de 2007.

El es la governor la plu alta ci la corte en Den Haag ia prosede de pos se formi a plu ca un desenio ante aora.

La corte ia abandona acusas simil contra Presidente Uhuru Kenyatta en la mense pasada, alegante ce on ia menasa atestores acusante afin los cambia se atestas. Kenyatta ia insiste ce el es nonculpable.

La Dirijor de Prosedes Publica en Cenia ia comanda ce la polisia fa "un investiga rapida e completa" sur la omiside de Yebei.

Se familia ia dise resente ce el ia es matada per preveni ce el apare a Den Haag, ma on no ia confirma ofisial ce el ia es envolveda en la prosede de la vispresidente.

La corpo de Yebei ia es trovada a saturdi, prosima a un ponte sur la via entre Eldoret e Kisumu. La autopsia ia mostra ce on ia colpa el a la testa con un ojeto pesosa e nonagu.

Ruto e Kenyatta ia es a lados oposante en la eleje de 2007, ma los ia alia se per la eleje de 2013 cual ia propulsa los a la governa.

Sirca 1200 persones ia mori e 600 mil ia fuji en la gera, cual ia es la plu mal en la pais de pos cuando lo ia deveni autonom.