2015-07-09

Combates mata plu ca dudes persones en un site jazairi

A la min 22 persones ia mori en scaramuxas entre comunias arabi e berber sirca Ghardaia, un site de oasis en Jazair.

La site ia esperia combates tra la du anios pasada, par causa de compete entre la comunias per emplea, casas, e tera. Ma la du dias resente de scaramuxas en Ghardaia – e Guerrara e Berianne, du sites prosima – es la plu violentes asta aora.

Presidente Abdelaziz Bouteflika ia fa un consenta de crise a mercurdi, e ia recomenda forte ce la popla en Ghardaia "aida restora calmia e conserva la lias antica de fratia cual ia cuali sempre la area".

Plu temprana en la dia, Noureddine Bedoui, la ministro de internas, ia ariva en Ghardaia. La site es un de la locas de erita mundal de UNESCO.

Membros de la comunia mozabita berber local ia fa un protesta en la capital, a 600 cilometres a norde, per solicita un proteje plu bon.

"La situa es multe grave," un xef de la mozabitas ia dise. "Esta no es aora mera un caso de combates, lo es terorisme."

La ajenteria ofisial de novas en Jazair ia reporta ce la plu de la moris ia resulta de "misiles". On no sabe a cual grupos la mores ia aparteni.

Un semetero de mozabitas ia es violeda en desembro 2013, provocante batalias entre comunias. A la min 12 persones ia es matada ante la recomensa de violentia en esta semana.