2016-01-23

Un nevon recordo en la SUA este

Un tempesta jigante de neva avansa longo la costa este de la SUA, traente plu ca 60 sentimetres de neva e ventas multe forte.

On ia recomenda ce plu ca 50 milion persones en plu ca des statos resta en se casas en cuando la tempesta move a norde.

Cisa la site capital, Washington, va trova se su un cuantia recordo de 76 sentimetres de neva cuando la tempesta pasa a via a soldi.

Ja oto persones ia mori, ses statos ia anunsia un state de crise, e on ia cansela miles de volas.

Esta depresa climal afeta un estende vasta de la pais, de Arkansas en la sude a Massachusetts en la norde-este.

Supramercatos ia deveni vacua de comedas entre un freta per compra furnis ante la cade de la flocos prima ier.

La servi meteorolojial nasional ia avisa ce la neva la plu sever va cade en la area de Washington entre la oras temprana de saturdi e la dui prima de la posmedia. La venta va es probable plu rapida ca 80 cilometres per ora.

En un tuita a 02:17 oji, la servi ia informa ce "un banda intensa de neva" move tra la area.

Un camera de ueb de la parce National Mall ia mostra la "state cuasi intera blanca" sur cual la meteorolojistes ia averti.

Abitores de la capital e suburbes ambiente en Virginia e Maryland ia es informada ce la neva ala va suprapasa cisa la recordo de 71 sentimetres cual ia cade en du dias en acel distrito 1922.

Con esta depresa climal prosiminte a la site la plu poplida de la pais, la maior de New York ia recomenda forte ce cadun prepara se.

En Washington, Baltimore e Delaware, catolicas ia es informada par ofisiores de la arcibispia ce un nonpartisipa de misa a esta soldi es permetable, par causa de la clima estrema mal.