2016-03-12

La palasio de Ceaușescu deveni visitable

La cason lusosa de Nicolae Ceaușescu, la xef pasada de Romania, abri oji se pordes a visitores.

Un cuatri de sentenio ia pasa pos cuando la presidente desponeda e se sposa Elena ia es esecutada par fusilores a la Dia de Natal en 1989. Ma aora, romanianes comun pote esplora la casa do la duple ia abita.

La construida lusosa, nomida la Palasio de Primavera, deveni oji abrida a la popla a la ves prima.

Per tan poca como 15 leus ($4), visitores pote vaga tra la abitada de 80 salas, sur cual on reporta ce lo inclui un sinema, un pisina, e un sala impresante de vesti.

Lo es situada en 14 mil metres cuadrida de tereno en Primăverii, un visineria desirable de București. Lo ia es desiniada en la media de la desenio de 1960, seguente la spesifas esata de la tirano e se sposa, sur ci on dise ce el mesma ia eleje la candelabros e mosaicas.

Pos la revolui romanian en 1989 cual ia despone Ceaușescu, la construida ia es ocupada par la stato e usada sola a veses rara per ospita delegas ofisial. On ia atenta vende lo en 2014, ma lo no ia atrae un compror.

En la mense pasada, la Palasio de la Parlamento – un otra construida enorme de cual la tirano pasada ia comanda se crea – ia abri se per turis virtual.

Con mil salas, do 100 mil persones ia labora en la dias final de la eda comuniste, lo es e amirada e despetada par la popla de Romania.

La reapare de interesa en la eda comuniste e un suavi de disposa a la rena odiada ariva aora, cuando multe romanianes senti ce la vive no ia boni multe pos la suverti de Ceaușescu.