2016-03-01

On atenta desasembla la Jungla de Calais

En Frans, ecipos va revade a la porto de Calais per desasembla plu cabanas tempora en la campa de migrores nomida "la Jungla".

En la note, polisiores antitumulta ia xuta gas lacrimojen a refujadas ci ia lansa petras a la ecipos.

La autoriosas dise ce la migrores debe move a contenadores de barconi en un otra parte de la loca. Ma multe teme ce par causa de esta los va debe xerca ofisial refuja en Frans e abandona se esperas de viaja a Britan.

En la oscuria de note, migrores ia atenta asede camiones sur la autovia cual vade a la porto. Gas lacrimojen ia es usada per forsa los a retira se.

Los ci abita en la campa, xef de Asia sude-ueste, Afganistan, e Africa, espera traversa la Manga, comun usante contrabandores per atenta entra nonlegal a Britan.

La autoriosas franses crede ce sirca 1000 migrores va es afetada par la projeta de descasi, ma ajenterias de aida dise ce la cuantia de persones ci abita ala es multe plu grande.

On ia desasembla sirca 100 cabanas ier. A la min 12 ia es ensendeda.

Plu temprana, Good Chance (Bon Acaso), un grupo teatral cual labora en la campa, ia dise ce la polisia preveni bonvolores de entra a la campa.

Ofisiores dise ce areas publica en la campa, como locas de adora relijial e scolas, no va es afetada, e los descrive la moves como "un opera umaniste".

La state de vive en la parte sude es misera, e la presentia de la campa ia deveni controversa.

La ofisiores dise ce migrores pote o move a contenadores convertida en la parte norde de la campa, do on ave spasio per 1500 persones, o move a sentros simil a otra locas en Frans, o xerca refuja ofisial en Frans.

Ma multe abitores no vole parti de Calais. Un ia comenta: "Vade a Britan es lo cual on desira. Donce destrui un parte de la Jungla no es la solve."