2016-11-06

Bales jigante de neva en Sibir

En Sibir norde-ueste, persones en la Golfo Ob ia vide un vista strana e bela cuando miles de bales de neva ia formi natural sur la plaia.

Un estende de 18 cilometres de costa ia deveni covreda par sferas jelada. La formas varia de la grandia de un bal de tenis asta cuasi un metre de diametre.

Los resulta de un prosede ambiental rara en cual pesos peti de jelo formi, deveni rolada par venta e acua, e fini como bales jigante.

Abitores de la vileta Nyda, a la Penisola Yamal direta a norde de la Sirculo Artica, dise ce los ia vide nunca un cosa comparable.

La Instituida de Rexerca Artica e Antartica ia esplica: "Normal, on comensa con un fenomeno natural prima: jelo partal dejelada. A pos, on ave un combina de la efetos de la venta, la forma de la tereno costal, e la state de temperatur e venta. Lo pote es un combina tan orijinal ce sua resulta es la formi de bales como estas."

On ia vide un fenomeno simil en la Golfo de Suomi en desembre 2014, e sur Lago Michigan en desembre 2015.

Pitures de la bales ia encanta rusces enlinia. Un bromor ia comenta: "Pronto la penisola va es invadeda par nevosauros bebe!"