2014-09-16

Microsoft compra la compania de la jua Minecraft

Microsoft ia compra Mojang, la compania svensce cual crea Minecraft, un jua video popular, per $2500 milion.

La jua ia vende ja plu ca 54 milion copias. Juores construi strutures con blocos simil a los de Lego, esplora un mapa grande, e batalia otras.

La tre fundores de Mojang va parti de la compania, cual ia serti fanes ce "tota va vade bon" an tal.

Alga analistes divina ce la compra es intendeda per atrae plu usores a la aparatos Windows Phone de Microsoft. A un anio ante aora, Microsoft ia compra Nokia, un compania suomi de telefonetas.

Minecraft es un de la programes la plu bon vendeda no sola en la boteca iOS de Apple ma ance en Google Play per Android. Resente, on ia aumenta plu la cuantia de vendes par publici la jua ance per Xbox One e PlayStation 4.

En la mense pasada, lo ia es la numero tre de la juas de consol la plu popular.

La compania Mojang ia es fundida en 2009. Lo emplea sirca 40 persones e ia fa un profita de plu ca $100 milion en 2013.

Microsoft ia dise ce la empleadas de Mojang va membri en se studio propre de juas.

En la pasada, Markus Persson, la fundor prima de Mojang, ia critica Microsoft e ia comenta ce la mercato per telefonetas Windows es tan pico ce lo no merita la labora de developa programes per lo.

Minecraft ave un culto grande e zelosa. Multe de se fanes ia reata coler a lo cual los regarda como un saisi corporal de un compania nondependente e de spirito comunial.

Un fan ia dise: "La jua no va custa sola plu mone: lo va custa ance la empleas de persones. Multe persones jua Minecraft e publici esta en YouTube como se carera, ma si Microsoft rena lo, on va encontra serta problemes de diretos de autor."

Ma alga fanes ia responde ce Microsoft pote dedica recursos plu grande a renovi e crese la jua.