2014-09-14

Un conspira teroriste es impedida en Uganda

La autoriosas en Uganda ia descovre un selula teroriste sur cual los crede ce lo ia intende fa un ataca pos un tempo corta.

La ambasada SUA ia dise ce la selula ia parteni a al-Shabab, un grupo islamiste somali, ma la polisia ugandan ancora no ia confirma esta.

Plu temprana, la ambasada ia avisa se sitizanes en la capital, Kampala, a resta en se casas tra la dura de la opera polisial per trova la selula.

La polisia ia forti la securia en locas publica tra la capital, incluinte la airoporto internasional. Los ia fa ance alga arestas e ia saisi ance materias esplodente.

Al-Shabab ia promete retalia contra la mata de se gidor, Ahmed Abdi Godane, par un ataca airal SUA a 2 setembre.

La grupo, cual vole suverti la governa suportada par la Nasiones Unida en Somalia, ia nomi Ahmad Umar como se gidor nova.

Al-Shabab ia causa du esplodes a un campo de rugbi e un restorante itiopian en Kampala en julio 2010. Acel esplodes ia mata 76 fanes de futbal ci ia es regardante la max final de la Copa Mundal.

A acel tempo, Godane ia dise ce la ataca ia es un venja contra Uganada per se contribui de soldatos a un forte juntada african cual ia aida Somalia en se batalia contra al-Shabab.