2014-10-16

On xerca trepores mancante pos nevon en Nepal

En Nepal, ecipos de salva xerca a la min 70 persones mancante longo la vias de pasea en Himalaia, pos un venton de neva sur la Curso Annapurna. Nove corpos ia es trovada a mercurdi.

On teme ce la cuantia final de mores va es multe plu alta. Multe paseores resta ultra contata.

Esta es un de la climas la plu matante cual la area ia esperia. On crede ce la pluves e nevones sever ia es causada par Siclon Hudhud en Barat.

La mal clima ia colpa un loca de reposa a 4500 metres supra la nivel de mar, no multe su la punto la plu alta de la curso, la colo Thorung La.

La mores inclui trepores nepali, israeli e polsce, ma reportas no acorda sur la cuantia esata.

Ofisiores indica ce la saison presente es popular per paseores, e donce lo es probable ce multe trepores ia es sur la colos de la montes.

Cuatro canadianes e un barati es entre los ci on ia reporta como mancante.

A mercurdi, du elicotores militar ia es enviada de Kathmandu, la capital, per aida la opera de salva, e nove persones ia es salvada en la note.

Un survivor ia descrive la xoca de vide corpos mor en la viaja de reveni pos la tempesta.

En april, un avalanxa sur Sagarmata/Everest ia mata 16 xerpas e ia redui grande la cuantia de misiones a la monte la plu alta de mundo.

La apicos de Nepal atrae alga de la trepores la plu esperiosa. Ma paseas en la montanias nepali es jeneral secur, atraente cuantias vasta de persones comun.