2015-02-08

Gerililas colombian invita Seniora Universo a negosias

Rebelores de la militia FARC de Colombia ia invita la Seniora Universo nova coronida a aida se negosias per pas con la governa.

En un declara publicida a se loca de rede, la grupo ia dise ce los aseta un ofre fada par Paulina Vega, de Colombia, en se xerca per gania se titulo.

Vega, ci ave 22 anios, ancora no ia responde a esta.

La armada rebelante es ja en discute con la governa tra la du anios pasada. Lo fa ja un gera de gerilia contra la governa tra 50 anios.

Representores de ambos lados atenta ateni un acorda, ma la discutes en Habana, la capital de Cuba, ia ariva a un state de nonprogresa.

On ia acorda sur temas de reformi de tera e de la entra de la FARC a politica formal. Ma un trata final de pas resta nontrovable.

En intervisas ante se coroni como Seniora Universo, Vega ia parla sur se desira de vide pas en Colombia.

En se declara, la rebelores de FARC ia dise ce los bonveni se "volentia" de viaja a Habana, ajuntante: "Nos invita tu a reali tu visita afin nos informa tu sur la developa de la discutes de pas."

On estima ce sirca 220 mil persones, de ci la plu ia es nonmilitar, ia es matada de pos la rebelores, con inspira marxiste, ia comensa se batalia enarmada en 1964.