2015-02-03

Parlamentores brites vota sur bebes de tre persones

Oji en Britan, parlamentores va vota per deside esce on debe permete la crea de bebes con ADN de tre persones.

La tecnica intende preveni comunica maladias jenetical matante de madre a enfante.

La Rena Unida ta pote deveni la pais prima cual legali bebes de tre persones, e esta ta pote aida sirca 150 duples per anio. Ma la idea ia provoca un debate etical forte, e persones major relijial ia recomenda bloci la proposa.

An tal, si la Salon basa vota aprobante, la bebe prima de tre persones ta pote nase en 2016.

Mitocondrios es partes pico en cuasi cada selula de la corpo, e los converti comeda a enerjia. Los ave se ADN propre cual no afeta tal cualias como la aspeta de un person.

Mitocondrios defetosa, cual desende sola de la madre, pote causa dana de serebro, atrofia de musculos, malfunsiona de cor, e siecia.

La tecnica nova usa un varia de fertili in vitro per combina la ADN de la du jenitores con la mitocondrios sana de un donor fema. Lo produi bebes de ci 0,1% de se ADN veni de la fem du, e esta es un cambia permanente cual va desende tra la jeneras.

La governa brites suporta la proposa. Ma parlamentores va pote vota libre, sin presa de se partitos, car esta es un demanda de consiensa.

Doug Turnbull, la dirijor de la sentro de rexerca mitocondrial do on ia abri la via de la tecnica, ia recomenda un vota favorente. El ia dise: "La rexerca es sujestada par pasientes, suportada par pasientes, e per la pasientes."

A la min 40 otra siensistes de 14 paises ia recomenda simil. Ma no cadun acorda.

En la semana pasada, la eglesas catolica e anglican en England ia dise ce la idea es no secur no etical, partal car lo envolve la destrui de embrios.

Otra grupos dise ce la adota de la tecnica ta abri un porte a plu alteras jenetical de enfantes en futur.

An tal, un fem de ci se tia ia mori de un maladia mitocondrial, ia dise ce on ia esamina la sistem de regula "a grado sin presedente", e ce on ia malinforma multe sur la risca de bebes jenetical alterada per belia o intelijentia.

"On no considera cambia la ADN nucleal, ma sola preveni maladias."