2015-03-22

La "om de acua barati" gania un premio internasional

Un onora con nometa "la Premio Nobel de Acua" ia es donada a un campanior barati ci ia trae acua a mil viletas.

Seguente la judores de la Premio Stockholm de Acua, se metodos ia preveni ance inondas, ia restora la tera e la rios, e ia reatrae la viventes savaje. Los dise ce se tecnica es simple e sin custa grande, e on debe aplica lo tra la mundo.

La premior, Rajendra Singh, usa un varia moderna de recolie pluve, un tecnica antica barati.

On construi colinetas basa de tera per resiste la flue de acua en la saison pluvosa e per permete ce la acua permea la tera per usa futur.

Singh ia es prima instruida como mediciste, ma cuando el ia comensa un posto en un vileta campanial en la secia de Rajastan, on ia informa el ce la cosa la plu nesesada es no aida medical ma acua bevable.

La ativia de cultivores ia consuma la acua de tera. E en cuando la acua ia desapare, la cultivas ia fali, la rios, forestas e animales savaje ia desapare ance, e la abitores ia parti a la vilas.

Singh ia dise: "Cuando nos ia comensa nos labora, nos ia regarda sola la crise de acua bevable. Oji la nos intende es plu alta. Esta es la sentenio de esplota, contamina e viole. Para tota de esta, converti la gera de acua a un pas – esta es la gol de me vive."

La Instituida Internasional de Acua de Stockholm, cual ia presenta la premio, ia dise ce la lesones de Singh es esensal en cuando la cambia de clima altera la meteorolojia sirca la globo.