2015-03-27

On investiga perce un copilote ia cade se avion

La polisia deutx ia saisi ojetos parteninte a la copilote ci, parente, ia xoca se avion en la Alpes franses a martedi, matante tota 150 pasajores e ecipores.

Datos de la rejistravose de la avion sujesta ce Andreas Lubitz ia ata con intende en comensa un desende en cuando la pilote xef ia es escluida de la piloteria.

Alga airocompanias ia promete cambia se regulas per serti ce a la min du ecipores es sempre presente en la piloteria.

Polisiores ia esplora la aparte de Lubitz en Düsseldorf e la casa cual el ia comparti con se jenitores en Montabaur, a norde de Frankfurt.

Los ia porta a via alga ojetos, incluinte caxas e un computador, de ambos locas.

Un portavose ia dise: "Nos ia trova un cosa cual nos va esamina atendente. Nos no pote ja dise cual lo es, ma lo es cisa un indica multe importante sur la aveni."

Alga reportas en Deutxland, nonconfirmada, dise ce Lubitz ia sufri de depresa, ma polisiores ia dise ce la cosa descovreda no es un nota de suiside.

En la entretempo, ofisiores de la governa deutx ia clari ce Lubitz no es conoseda a la servis de securia de la pais.

Plu temprana, Carsten Spohr, la xef de Lufthansa, ia dise ce la copilote ia pasa tra instruis intensa e ia "conveni a 100% per vola sin restrinjes".

El ia dise ce la instrui a Lubitz ia es interompeda per alga menses a ses anios ante aora, ma el no ia clari la razona. La instrui ia recomensa pos cuando "on ia redetermina ce la aspiror conveni".

Ier, Brice Robin, un avocato prosedente de Marseille, ia dise ce la copilote ia pare desira "destrui la avion". Sitante informas de la rejistravose, el ia dise ce Lubitz ia es solitar en la piloteria en la minutos ante la cade.

El ia dise ce on oia "un silentia asoluta en la piloteria" en cuando la pilote xef luta per reentra a lo.

Controlores de trafica airal ia fa multe atentas de contata la avion, ma sin susede.

Robin ia ajunta ce la pasajores no ia es consensa de la problem "ante la momento ultima", cuando crias es oiada. Los ia mori direta.