2015-04-15

Un avion lisca de la atereria en Japan

En Japan, autoriosas de securia investiga como un avion de Corea Sude ia patini de sur un atereria pos atera a la airoporto de Hiroshima.

La 74 pasajores e sete ecipores ia debe infla la toboganes de crise per sorti de la Airbus 320, tarda ier. On reporta ce a la min 20 persones ia es ferida.

Ofisiores de la ministreria de transporta ia dise ce probable un rota de la avion ia colpa un strutur de radio prosima a la atereria.

La strutur, nomida la locador, aida aviones a trova la atereria. On ia descovre un frato de lo sur la rota sinistra de la avion.

Imajes de la sena ia pare mostra un dana a la tore de 6 metres, con metal laserada e torseda.

La lado sinistra de la coda de la avion ia es ance danada, e la comite de securia de transporta investiga.

La airocompania Asiana ia demanda es pardonada per la asidente, disente ce lo ia institui un ecipo de responde per maneja la tempo seguente.

Pasajores ia comenta ce los ia oia un esplode pos atera, e la cabana ia es pronto plenida con fuma e un odor de arde. La avion ia pare ance lisca longo la tera.

Un fem ia dise: "Fuma ia emerji, e alga de la mascas de osijen ia desende. La ospitores ia es tan en panica, e me ia pensa: «nos va mori»."

La avion ia vola de Hiroshima de la airoporto Incheon, prosima a Seoul en Corea Sude.

En julio 2013, un otra avion de la mesma compania ia cade en atera a San Francisco en la SUA pos colpa se coda contra un mur maral. Tre persones ia mori en acel cade, incluinte un adolesente xines ci ia es craseda par un camion de pompores en la caos.