2015-04-26

Un lansor de mango es recompensada con un casa

Nicolás Maduro, la presidente de Venezuela, ia reali la desira de un fem per un aparte pos cuando la fem ia colpa el sur la testa con un mango.

Marleny Olivo ia lansa la fruta a Maduro cuando el ia gida un bus tra Aragua, un stato sentral. Lo ia porta un mesaje scriveda, en cual Olivo ia prea a el per aida.

Maduro ia mostra la mango con se numero de telefon sur lo en un difusa televisada a pos. El ia dise ce el ia acorda a la demanda per un aparte.

Olivo ia scrive "Si tu pote, telefoni me" con se nom e numero. El ia vade tan prosima como posible a la bus en cuando lo ia pasa, e ia lansa la mango a la presidente.

En un video cual ia sperde virusin en la pais, on vide ce Maduro basi se testa cuando la mango colpa el supra se orea sinistra. Alora, el prende calma la fruta e mostra lo a la fola.

A pos, la presidente ia apare en un de se difusas direta normal, do el ia discute la aveni.

"El ia ave un problem de casi, si? E, Marleny, me ia aproba ja lo, como un parte de la mision grande de casis venezuelan, tu va reseta un aparte e on va dona lo a tu en la oras veninte. Doman, no plu tarda ca a la dia pos doman, nos va dona lo a tu."

Olivo ia dise ce se ata ia conteni "no intende malvolente", ma sola un desira a reali se aspira de posese un casa ante se mori.

En un posto pasada, la presidente ia gida buses. El gusta aora crea relatas con venezuelanes comun par turi comunias local a la volante de un bus.

El ia ajunta ce la mango es matur, e ce plu tarda el va come lo.