2015-05-25

Partitos nova gania en Espania

En elejes local e areal en Espania, la promoves nova antifroda ia gania de la partitos tradisional xef.

A cuasi la fini de conta, la Partito Poplal governante ia gania la plu votas (27%). Ma lo pare ce lo va perde la consilio de Madrid a la ves prima en 20 anios. La partito sosialiste ia reseta 25%.

Espania ia emerji aora ofisial de retrosede, ma la economia de la pais ia es un conserna major per votores. Multe es ance coler sur reduis de spende publica e reportas de froda political.

On vide e la governa de la ministro xef, Mariano Rajoy, e la governa sosialiste presedente como culpable.

La du partitos tradisional xef no ia ateni majorias asoluta en la plu de areas. Los ia perde un cuantia notable de votas a la grupos Ciudadanos ("Sitizanes") e Podemos ("Nos pote").

Como prevideda, pos la crise economial e la scandales de froda cual ia manxa la reputa de la partitos tradisional en Espania, la pais ia entra a un eda nova de politica.

Partitos liada a la promove Podemos a la sinistra estrema (cual esiste tra apena un anio) cual oposa medios sever, ave aora la prestijia de potia en Barcelona. E los va formi cisa un alia per governa en la capital, Madrid.

La maior nova de Barcelona va es Ada Colau, un fem ci ia deveni conoseda par campania per los ci no pote repaia se ipotecas e risca es descasida par la bancos pos la creve de la bola finansial de construi de imobilas en Espania.

La Partito Poplal ia perde majorias asoluta en parlamentos areal tra la pais, incluinte en se nucleos tradisional como Valencia, do la partito ia es grave danada par froda.

Cisa lo va nesesa ance alia se con la partito Cuidadanos, cual favore la comersia, en tal locas como Murcia e La Rioja.

Espania no conose bon alias governante, car la Partito Poplal e la Sosialistes ia domina tra desenios.

La anio pasada ia es la ves prima de un crese economial tra la anio intera en Espania de pos 2008, cuando la bola de imobila ia creve, desempleante miliones de persones e cuasi gidante la pais a aseta suporta finansial.

La nonemplea resta alta – cuasi un de cuatro laborores es sin posto – partal par causa de reformis par la governa cual ia redui la custa de emplea e desemplea.

Pico plu persones ia partisipa en esta eleje ca en la presedente en 2007.