2015-09-15

Tsipras rejeta un alia con se oposor

En Elas, la gidor de la partito sinistra, Alexis Tsipras, ia deside contra formi un alia con se oposor xef si el vinse en un vota cual ia aveni ier.

Parlante en un debate con Vangelis Meimarakis, la gidor de Democratia Nova, un partito sentral destriste, Tsipras ia dise ce un tal governa aliada ta es "nonatural".

Sondas sujesta ce no la un no la otra va gania probable un majoria parlamental.

Tsipras ia anunsia la eleje subita pos reali un projeta de salva finansial con la Uni European en la mense pasada.

En la debate, ospitada par la difusor nasional ERT, Meimarakis ia dise ce elinicas desira la stablia cual sola un alia grande pote ofre. "Nos pote ave un ecipo nasional no sola per governa la pais, ma ance un ecipo nasional de negosia finansial," el ia dise.

Ma Tsipras ia responde ce "diferes fundal" esiste entre la du, tal ce un governa aliada no ta es posible.

On ia presenta la debate como un modo posible de gania votores ci ancora no ia fa se deside. Seguente un sonda resente, ambos partitos ia reseta 31,6% de la votas.

Un debate prima ia inclui sinco otra partitos, ma esta nova ia permete ce la du omes fa demandas la un a la otra e comenta sur la respondes.

Plu temprana en esta anio, Tsipras ia deveni la ministro xef con promete de fini la medios finansial sever. Ma en loca, el ia es obligada a aseta un projeta de salva cual ia inclui plu reduis de spende.

El ia dise ce el vole continua batalia contra povria e froda, ma Meimarakis ia acusa el de ruina la economia.