2015-09-09

Un avion ensende en Las Vegas

Un avion con destina de London ia ensende a la airoporto de Las Vegas, obligante la sorti de 172 persones par toboganes de crise.

A la min 13 persones ia es prendeda a ospital con feris minor, de cual la plu ia es sufrida en lisca longo la toboganes inflable.

Un portavose per la Dirije Federal SUA de Avioni ia dise ce la motor sinistra de la Boeing 777-200 ia ensende ante la enaira. On ia vide la avion a media de flamas e fuma. La focon ia es estinguida a pos.

La avion 2276 de British Airways ia intende vola a la airoporto Gatwick en London. Lo ia conteni 159 pasajores e 13 ecipores.

Jacob Steinberg, un jornaliste entre la pasajores, ia tuita: "Dorminte per la enaira de la avion. Veni a un para xocante. Odor de fuma. Inisial on recomenda resta sentante, alora cria per sorti."

El ia ajunta plu tarda: "Me ia pote ole e vide fuma ma ia es a otra lado de avion. Algun ia dise ce la focon ia fonde du fenetras."

Alga de la persones en la avion ia vide fuma en la cabana cuando on ia abri un sorti e ia declara direta ce lo es nonsecur.

Un atestor espetante en la construida ia vide "esplodes de flamas veninte de la media de la avion".

On investiga aora la focon pos lo cual ia es clar un evita fortunosa. Ofisiores ia dise ce los ia clui un de la atererias, ma ce tre otras continua opera.

La airoporto McCarran es un major en la SUA. Lo ia maneja plu ca 40 milion pasajores en la anio pasada.