2016-12-20

Un ataca de camion a un mercato en Berlin

La polisia deutx investiga "un ataca probable teroriste" pos cuando un om ia gida un camion tra un mercato de natal en la sentro de Berlin, matante 12 persones e ferinte 48.

On reporta ce la camionor es un refujada afgani o pacistani ci ia ariva en Deutxland en febrero, e ce el ia es ja conoseda a la polisia per crimines minor, ma no per lias teroriste.

Politicistes deutx ia evita descrive la ataca como un ata teroriste en la oras direta a pos, ma Thomas de Maizière, la ministro de internas, ia dise: "Multe cosas indica tal."

La mercato es a Breitscheidplatz, prosima a la Kurfürstendamm, la strada xef de botecas en la ueste de Berlin.

La ataca ia aveni prosima a la Eglesa de Memoria de Kaiser Wilhelm, cual ia es danada par un bomba en la Gera Mundal Du e cual on conserva como un simbol de pas.

La camion, cargada con faxones de aser, ia verje a la mercato a 20:14 de ora local, un de la tempos la plu ocupada. Lo ia rompe cabanas de lenio e strutures plen de turistes e persones local.

La polisia crede ce lo ia traversa 50–80 metres de la mercato. On ia saisi la camionor pos cuando el ia sorti de sua veculo e ia fuji par pede.

El ia core longo la strada en dirije a la parce Tiergarten. Un atestor ia segue el tra cuasi du cilometres e ia clama polisiores, ci ia aresta el prosima a la monumento Colona de Vinse.

Un portavose per la polisia ia ipotese ce la camionor ia desira cisa "trova refuja en la oscuria de la parce".

La polisia ia confirma ce on ia trova un pasajor mor en la camion, un polsce. On teme ce el ia es la gidor orijinal de la veculo, e ce sua camion ia es saisida en viaja.

La posesor polsce de la camion ia confirma ce sua gidor manca e es noncontatable de 16:00 a lundi. "Nos no sabe cual ia aveni a el," el ia dise. "El es mea cusin. Me ia conose el de cuando me ia es un enfante. Me pote atesta sua bon carater."

La aveni ia evoca recordas de la ataca par camion en la site Nice en Frans a 14 julio, cuando 86 persones ia es matada. Acel ataca ia es reclamada par la organiza Daex.

Ambos Daex e al-Qa'ida ia recomenda ce sua seguores usa camiones per ataca folas.