2014-07-04

Colombia permete un posmedia libre afin on regarda la futbal

Juan Manuel Santos, la presidente de Colombia, ia permete ce laborores governal sesa labora a la posmedia de venerdi per pote vide la ecipo nasional jua contra Brasil, en un max de la nivel du ante la final de la Copa Mundal de futbal.

El mesma va vola a Brasil per regarda la max, cual va es juada en Fortaleza.

Colombia ia ateni nunca esta grado de la torneo a ante, e se susede en esta anio ia crea un senti de joia tra la pais. Ma on va proibi vendes de alcol a la dia de la max, car violes familial ia crese subita pos la vinse prima de Colombia.

Angelino Garzón, la vispresidente, ia recomenda ance ce ofisias de governa local permete un posmedia libre a se empleadas. La maior de Cali – la site tre de la plu grandes de la pais, e conoseda per se selebras – ia dise ce el va dona la mesma permete.

Colombia ia gania tota de la cuatro maxes cual lo ia jua en esta Copa Mundal. Ma la polisia ia es clamada a cuasi 5000 veses en e pos la max prima a 14 junio, cuando Colombia ia vinse Elas. En sola acel note, nove persones ia es matada en combates en Bogotá, la capital.

En responde, multe sites ia proibi vendes de alcol a dias de max. Esta ia redui notable la cuantia de avenis violente. Posesores de bares e tavernas ia protesta ce la proibi priva los de revenu.

En alga sites, la autoriosas ia proibi ance ce persones porta publica farina e crema de rasa, car la lansa de ambos en selebras ia gatili multe combates.

Si Colombia vinse a venerdi, los va jua contra o Deutxland o Frans en la antefinal.