2014-07-13

La final de la Copa Mundal va aveni

Deutxland e Arjentina va compete oji en la max final de la Copa Mundal de 2014, ante un fola televidente de probable plu ca mil milion.

Si Deutxland gania a la ves prima de pos 1990, los ta deveni la ecipo european prima ci gania la torneo en America Sude. Si Arjentina gania, esta ta es se ves prima de pos 1986, cuando los ia vinse Deutxland Ueste.

Deutxland ia gania la Copa a tre veses presedente. Se ecipo ia vinse forte Brasil, la ecipo ospitante, con 7-1 en la semifinales. Arjentina ia gania ja a du veses, e – pos un max egal de zero goles – ia vinse Nederland con 4-2 par xutas de la punto punal.

Rio prepara lo cual se autoriosas descrive como "la opera la plu grande de securia en la istoria de la site". Plu ca 25 mil persones es envolveda.

La areas xef preocupante es terorisme, scaramuxas entre fanes, la presentia de 15 membros de governas stranjer, e la securia de Dilma Rousseff, la presidente brasilera.

La max de soldi va es la culmina de un torneo cual la popla brasilera regarda como un susede enorme. On ia teme protestas publica vasta, simil a los cual ia manxa la Copa de Federas de FIFA en la estate pasada, ma estas no ia aveni.

692 mil turistes de 203 paises ia entra a Brasil en la mense de torneo.