2014-07-02

On teni Sarkozy sur alegas de malusa de influe

On ia deslibri Nicolas Sarkozy, la presidente de Frans entre 2007 e 2012, per interoga el sur alegas ce el ia malusa se influe political.

Sarkozy es tenida a Nanterre, prosima a Paris, en un paso sin presedente contra un presidente pasada.

On atenta descovre esce Sarkozy ia promete un rol prestijiosa en Monaco a Gilbert Azibert, un judor major, en intercambia per informas secreta sur un investiga de alegas ce metodos nonlegal de suporta finansial ia es usada en un campania political.

On esplora aora alegas ce on ia averti Sarkozy ce se conversas telefonal es secreta escutada como parte de acel investiga pasada.

Comentores regarda esta developa como un ostaculo per la atentas de Sarkozy de regania la presidentia en 2017.

On ia clama Azibert, un de la judores la plu major a la corte de apela, per un interoga a lundi. On ia interoga ance un otra judor, Patrick Sassoust, e Thierry Herzog, la avocato de Sarkozy.

Esta es la ves prima a cual la polisia ia teni un xef pasada de Frans. Investigores pote teni Sarkozy per un periodo inisial de 24 oras, cual los pote estende a du dias.

La presedente en la posto, Jacques Chirac, ia es condenada a prison (ma la puni ia es suspendeda) per froda e rompe de fida cuando el ia es la maior de Paris. Ma el ia es sempre un om libre cuando on ia interoga el.