2014-07-14

Samsung descovre labora par enfantes a un de se furnores

La compania de eletronicales Samsung dise ce lo ia trova "indicas de labora suspetada par enfantes" a un fabriceria de Eletronicales Dongguan Shinyang, se furnor xines.

Samsung ia investiga la furnor pos cuando China Labor Watch, un grupo campaniante en New York, ia acusa ce lo emplea enfantes.

La compania de Corea Sude ia suspende "tempora" se comersia con la furnor, par causa de la investiga. Lo ia dise ce autoriosas xines esplora ance la caso.

Lo ia anunsia: "Si la investigas conclui ce vera la furnor ia emplea nonlegal enfantes, Samsung va sesa permanente se comersia con la furnor, en acorda con se politica de nontolera asoluta de labora par enfantes."

"Plu, Samsung va forti se prosede de emplea, no sola a se complesos de produi ma ance a se furnores, per preveni la reveni de un tal caso."

La compania ia esamina la furnor a tre veses de pos 2013. La plu resente ia fini a 25 junio de esta anio. Esta esaminas no ia trova casos de labora par enfantes.

An tal, lo ia fa un investiga nova pos la alegas, e ia trova indicas de un prosede nonlegal de emplea cual ia aveni a 29 junio.

La furnor no ia comenta.