2016-05-24

Brices de Lego deveni plu violente

Un studia nova dise ce la produidas de Lego deveni sempre plu violente en cuando la fabricores fa un "corsa de armas" per atrae la atende de enfantes en la eda dijital.

Rexercores de Zeland Nova dise ce brices con armas ia deveni plu comun e apare aora en 30% de pacos de Lego, refletante un tende plu jeneral en divertis per enfantes.

Lego dise ce lo usa armas sempre per un intende plu bon, como la salva de la mundo, e ce los es un parte de la developa de enfantes.

En un studia publicida par la jornal enlinia PLOS ONE, rexercores de la Universia de Canterbury ia conclui ce Lego "mostra creses major e esponente de violentia tra la tempo", con un proportio plu alta de armas aparente entre la pesos de construi e la pacos temida de Lego.

Lego ia apare se armas prima en 1978 cuando un paco de castel ia inclui spadas, axas, e lansias.

"La produidas de la compania Lego no es tan inosente como a un ves pasada," Christoph Bartneck, ia rexercor xef, ia comenta. "Lo pare ce la violentia en la produidas de Lego ia suprapasa mera la rici de juas."

Un analise de catalogos de Lego de 1973 asta 2015 ia trova ce la situas imajida ia deveni ance plu violente, tal ce 40% de tota pajes conteni aora alga spesie de violentia como fusili o condui menasante.

La studia ia dise: "Per catura la atende de se clientes, fabricores de juas es simil fisada en un corsa de armas metafor per produidas nova e stimulante."

Un portavose per Lego ia responde ce la produidas de la compania promove ativias diversa de jua, como construi, fantasia, e disputa. "Como en otra spesies de jua, la jua de disputa es un parte natural de la developa de un enfante. Nos atenta sempre usa comicia cuando posible, car esta aida diminui la grado de violentia."

En 2003–4, ego ia bancaroti cuasi, cuando juas eletronical ia menasa se futur.

La compania con base en Danmarc ia atenta reinventa se par abrasa la cultur popular, vendente pacos con temas liada a francisias major de sinema, como Star Wars, Batman, e Harry Potter.

La resulta ia es des-un anios de crese en segue. Plu temprana en esta anio, la compania ia anunsia ce se profita neta en 2015 ia alti par 31% a $1,4 mil milion.