2016-05-25

La SUA xerca la puni de mori per la fusilor de Charleston

La departe de justia de la SUA xerca la puni de mori en la caso de la fusilor ci ia mata nove persones en un eglesa en Charleston en la anio pasada.

Loretta Lynch, la avocato jeneral, ia dise ce "la natur de la crimin alegada e la dana resultante" ia es fatores en eleje la puni de mori.

On ia acusa Dylann Roof sur la omisides de nove adorores a un eglesa afroamerican en la site Charleston en la stato Carolina Sude.

La polisia ia dise ce el ia pasa un ora en senta con parocianes ante comensa fusili. La om de 22 anios ia es a un consenta de studia biblial a la Eglesa Bispal Metodiste African Emanuel cuando el ia ataca.

El fronti 33 acusas federal, incluinte crimines de odia, impedi de relijio, e atacas par fusil.

Seguente la polisia, el ave opinas de supremisme blanca e ia ataca la vitimes par causa de se raza.

Miles de persones ia es presente a la funera de un de la vitimes, la prete Clementa Pinckney. Presidente Barack Obama ia es entre los, e el ia fini se loda de la prete par canta la imno Amazing Grace ("Grasia stonante").

La trajedia ia reinisia debates sur relatas de razas e ia provoca un reata forte contra la bandera batalial de la Statos Federada, pos cuando un foto ia apare en cual la suspetada porta un tal.