2016-05-06

Un conserta en la ruinas de Palmira

Un xef famosa de orcestra rusce ia gida un conserta en la ruinas de Palmira en Suria, cual ia es recaturada de la organiza Daex en marto.

Valery Gergiev, un suportor de la presidente rusce Vladimir Putin, ia gida la Orcestra Simfonial Mariinski, de San Petersburg, en la teatro roman en Palmira.

En julio pasada, Daex is posta videos cual ia mostra alga de se combatores matante persones en esta teatro antica.

Fortes suri, suportada par atacas airal par Rusia, ia recatura la loca.

Gergiev ia dirije la orcestra tra obras par Johann Sebastian Bach, Sergei Procofiev, e Rodion Xtxedrin, ante un fola de soldatos rusce, ministros governal, e jornalistes.

Imajes de la conserta, difusada en la televisa nasional rusce, ia es interompeda de tempo a tempo par videos de atas militar, mostrante la suporta militar rusce per la fortes governal suri en cuando los ia libri Palmira de la combatores de Daex.

Asta resente, Gergiev ia es la xef major de la Orcestra Simfonial de London, e es aora la dirijor musical de la Orcestra Filarmonial de München. En 2014, el ia suporta Putin sur la prende de Crim de Ucraina. En 2008, el ia gida un conserta en la ruinas de Tshinvali, la capital de Osetia Sude, cuando Rusia e Jorjia ia batalia sur acel teritorio.

La musiciste distinguida ia descrive se conserta como un protesta contra la barbaria e violentia mostrada par Daex ci ia usa la amfiteatro roman de Palmira per esecuta prisonidas.

Ance la presidente rusce ia parla a la conserta, par un lia video de se casa a la Mar Negra en Sotxi. El ia nomi la terorisme un maladia cual la mundo nesesa aboli, e ia dise ce an la fato ce la conserta aveni es "surprendente".

"La ata de oji ia envolve nonoportunes e periles grande per cadun, en un pais de gera, prosima a do la batalia continua ancora. Esta ia esije multe fortia e coraje personal de tota de vos," el ia dise.

An tal, la ministro de esternas de la Rena Unida, Philip Hammond, ia comenta ce la conserta es "un atenta nonconveninte per distrae atende de la sufri continuante de miliones de suris. Lo mostra ce on ave no profondas a cual la governa no va basi se."

Un de la solistes a la conserta ia es xeliste Sergei Roldugin, un ami de Putin, ci on ia nomi resente como la posesor de companias estrateritorial en la Paperes de Panama. El nega tota malconduis.

La organiza Daex ia destrui alga monumentos en se ocupa de des menses de Palmira e se loca asosiada de erita mundal de UNESCO. Du templos vea de 2000 anios, un arco, e tores funeral ia es lasada en ruinas. La grupo jihadiste, cual ia desconstrui ance alga locas premuslim en Irac, pais visina, crede ce tal strutures es idolinte.

An si alga monumentos amada ia es destruida, multe de la loca istorial ia es lasada sin dana.

Gergiev ia fa un conserta carital en Tokyo per vitimes de la desastre nucleal a Fukushima en 2012, e ia dirije un turi de consertas carital per recolie reservas per vitimes de la masacra a la scola de Beslan en Rusia en 2004.