2016-06-19

Romanes va eleje cisa se maior fema prima

Lo pare probable ce Roma va eleje se maior fema prima en un ronda desidente de vota munisipal.

On regarda Virginia Raggi, de la Promove Sinco Stelas antisistem, como la favoreda contra Roberto Giachetti de la Partito Democrata sentral destriste.

Un vinse par Raggi ta es un colpa contra Matteo Renzi, la ministro xef de Italia. La Partito Democrata de Renzi risca perde ance en Milano, la capital finansial de la pais, e va esperia batalias difisil en Torino e Bologna.

Raggi es un avocato de 37 anios. El ia gania 35% de votas en la ronda prima a du semanas ante aora, contra 24% per Giachetti.

Analistes dise ce un vinse en Roma va dona a Sinco Stelas e se mesaje antiglobaliste un plataforma forte per la elejes parlamental en 2018.

La maior seguente de Roma va trova un site afondante en detas de plu ca €13 mil milion ($15 mil milion), la duple de se spende presuposada anial.

Romanes es frustrada par dolinetas, montones de dejetada, e problemes seria de transporta publica e de casas.

La Promove Sinco Stelas ia es fundida par Beppe Grillo, un comediste, en 2009, e lo campania contra la froda cual domina ja la politica italian tra anios.

Ignazio Marino de la Partito Democrata ia resinia como maior de Roma en otobre, pos un scandal de spende. La site es sin maior en la tempo interveninte.

Un scandal multe plu grande, envolvente la influe alegada de la mafia en la governa local de Roma, ia nuri la asende de Sinco Stelas. La partito desira institui se per deveni la oposor xef en la vota jeneral de 2018.

Renzi ia aposta se futur political sur un referendo en otobre en cual el vole ce italianes suporta reformis constitual profonda. La intende es fini la tradision de governas "porda caruselin" e ajunta stablia pos anios de disputas en partitos e de nonprogresas en legi.