2018-07-11

La estraeda la plu vea de la Odisea

Un tableta de arjila escavada conteni cisa la testo la plu vea trovada en Elas de la Odisea, un poesia epica de Homero.

On ia descovre la tableta en un escava arceolojial prosima a la ruina de la Templo de Zeus en la site antica Olimpia, e on ia dati lo a la eda roman.

Lo es gravada con 13 linias de la poesia cual raconta la aventuras de la eroe Odiseo pos la cade de Troia. La nara ia es probable composada en la tarda de la sentenio oto aec, e es tradisional atribuida a un poesiste semilejendal nomida Homero. On ia resita lo per recorda lo tra sentos de anios ante la enscrive de la tableta.

On ancora no ia confirma la data esata de la tableta, ma la ministreria de cultur elinica ia descrive sua descovre como "un esibi grande arceolojial, epigrafial, leteratural e istorial". La escavas cual ia trova lo ia ocupa tre anios.

La Odisea es jeneral regardada como un obra influosa a leteratur ueste. En sirca 12 mil linias, la poesia nara sur Odiseo, re de Itaca, ci ia pasa des anios en atenta reveni a sua propre pais pos partisipa en la destrui de la rena de Troia.

La tableta ia es descovreda par rexercores elinica e deutx. Lo conteni 13 linias de capitol 14 de la poesia, en cual Odiseo parla a sua ami Eumeo.