2018-07-10

La moleculas colorosa la plu vea de mundo

Siensistes ia descovre lo cual los descrive como la colores biolojial survivente la plu vea de mundo, de rocas antica su la deserto Sahara.

La eda de la pigmentos es 1,1 mil milion anios. Los ave un color briliante ros, ma en sua forma consentrada los varia de un roja sanguin asta un purpur oscur e intensa.

Los es moleculas fosilida de clorofila produida par organismes maral. Per estrae los, rexercores ia mole xel a polvo.

Nur Gueneli, un studiante dotoral de la Universia Nasional Australian, ia trova la pigmentos cuando el ia pasa un disolvente organica tra la roca polvida. La prosede de estrae ia es "simil a un macina de cafe".

Un profesor ia comenta: "Lo es simple stonante ce alga cosa con color biolojial pote survive tra un tempo tan longa."

Un compania de mina ia trova la rocas en un deponeda de xel maral en la Basin Taoudeni en Muritania, en Africa ueste, a sirca des anios ante aora, pos fora un buco a profondia de sentos de metres.

Analisente la pigmentos, on ia trova ce los ia es produida par sianobaterias en la mares a mil milion anios ante aora. Esta contribui a nosa comprende de la evolui de vive sur la Tera.

A acel tempo, sianobaterias pico ia domina la funda de la cadena nural en la mares, preveninte la esiste de animales plu grande contempora. Viventes no ia deveni plu grande asta sirca 600 mil milion anios ante oji, car on no ia ave un fonte sufisinte de comeda a ante.

La rexerca ia envolve ance siensistes en Japan e la SUA.