2018-07-12

Un redui grande a la custa de petrolio

La custa de petrolio ia redui multe ier cuando Libia ia dise ce lo va aumenta la furni, an si investores teme ce la tensa comersial va afeta la compra.

Petrolio Brent ia redui par 6,9% – la cade la plu grande en plu ca du anios – fininte a $73,40 per baril. Petrolio SUA ia cade par 5% a $70,38 per baril – sua redui dial la plu grande en un anio.

Esta segue un reenerji tra menses cual ia leva la custa asta un de la niveles la plu alta en anios resente. Ma la custa de petrolio ia deveni volatil en la semanas resente, pos cuando la SUA ia anunsia ce lo va repone punis contra Iran, un produor major.

La vende ier ia comensa pos un anunsia par la Corpora Nasional de Petrolio de Libia ce lo va reabri cuatro terminas de esporta cual lo ia clui en la tarda de junio, impedinte la plu de la esflue de petrolio de la pais.

La redui de custa ia aveni an con un reporta par la governa SUA ce sua reservas de petrolio ia diminui par plu ca 12 milion bariles en la semana pasada e es aora plu basa par sirca 4% ca la promedia per esta parte de la anio.

Suhail Al-Mazrouei, la presidente de OPEP, ia dise ce volatilia en la custa de petrolio no es desirable: "Flutua no es bon, e nos no gusta vide multe flutua en la custas."

Economistes es ansiosa ce la crese de tensa comersial entre la SUA e Xina va dana la economia global, reduinte la compra.

A martedi, la SUA ia desveli un lista de $200 mil milion de produidas a cual on va ajunta un tarifa de 10%, provocante Xina a promete un contratatica. Esta ia segue la reali en la semana pasada de tarifas a $34 mil milion de la benes de cada de la du paises.

An si on no previde un resulta estrema mal de la tarifas, esta va pote cambia si la interbatalia continua. Xina ia es la importor la plu grande de petrolio en la anio pasada, segueda par la SUA.