2019-02-05

Criptomone es nonasedable pos la mori de la encargada

La intercambieria la plu grande de criptomone en Canada es noncapas de asede miliones de dolares de mone dijital, pos la mori subita de sua fundor.

Quadriga ia rejistra se per proteje contra detas, estimante ce sirca 180 milion dolares canadian manca.

Lo no ia pote loca o securi sua reservas de criptomone pos cuando Gerald Cotten ia mori en desembre. Cotten, ci ia ave 30 anios, ia ave la sola encarga per manipula la reservas e la mone.

En documentos rejistrada con la Corte Suprema de Scotia Nova a 31 janero, sua vidua Jennifer Robertson dise ce la computador portable cual Cotten ia usa per labora “es sifrida, e me no conose la parola secreta o la clave de recovre. An con xercas repeteda e asidua, me no ia pote trova los scriveda en cualce loca.”

La compania ia emplea un investigor per esplora esce on pote asede la datos, ma esta labora continuante ia fa sola “susedes limitada en regania un pico de monetas” e alga informas de la computador e telefoneta de Cotten.

Quadriga investiga ance esce lo es posible ce alga de la criptomone es securida en otra intercambierias. La compania dise ce sirca 115 mil de sua usores teni saldas en sua contas personal en forma de obligas.

La compania estima ce lo debe sirca 250 milion dolares canadian, incluinte 70 milion de mone fisical.

La afidavit dise ce la majoria de la criptomone ia es tenida par Quadriga en un “portamone fria”, cual es estralinia e usada per securi criptomone de piratas e furores.

Problemes de licuidia per la compania, locada en Columbia Brites, ia comensa en janero 2018, cuando CIBC, un banco canadian, ia jela plu ca 25 milion dolares liada a sua prosedor de paia cuando la banco ia esperia difisiles en determina ci posese la mone.

La problemes es aumentada par la mori nonespetada de Cotten. El ia mori en un viaja en Barat, par complicas con la maladia de Crohn.