2019-02-15

Un parlamentor fura un sanduitx en Slovenia

Un membro de la parlamento slovenian ia resinia pos fura un sanduitx de un boteca en Ljubljana, disente ce la empleadas ala ia iniora el.

Darij Krajčič ia informa jornalistes local ce el ia deveni iritada cuando el ia es “tratada como aira”, e ce el ia deside alora sorti per proba la securia de la supramercato.

La fura no ia es detetada, e la parlamentor, ci parteni a la partito governante, ia insiste ce el ia revade plu tarda per paia. El ia demanda per pardona, disente ce el regrete sua “esperimenta sosial”.

Sua confesa inisial ia deveni publica cuando el ia comparti la raconta con otra parlamentores en un consenta de comite a mercurdi.

“Me ia spende serta tre minutos en sta a la table de vende,” la profesor pasada de 54 anios ia esplica, ajuntante ce tre empleadas de la supramercato ia fali persepi el car los ia es ocupada en conversa entre se.

El ia dise ce cuando el ia parti per proba esce los atenta el, “nun ia segue me, nun ia cria,” sujestante ce cuando empleadas depende tro de sistemes de monitori video, los pote fali vide lo cual aveni.

La otra parlamentores ia rie inisial a la raconta, ma ier un xef de la partito de Krajčič ia condena sua atas como nonasedable.

Krajčič ia es elejeda a parlamento en setembre, cuando la partito sentral sinistriste de Marjan Šarec, la ministro xef, ia deveni la membro major en la alia governante.