2019-02-25

La anio 50 de la festa african la plu grande de filmas

On previde ce sirca 100 mil persones va vide 450 mostras de filmas en la semana veninte a la festa Fespaco en Burcina Faso, do la securia es tensada pos atacas par militaristes islamiste en la pais.

En la 50 anios de la comensa de Fespaco, ancora no fem ia gania la premio la plu alta, la Cavalo de Oro de Yennenga.

Un de la favoredas en esta anio es Rafiki par Wanuri Kahiu de Cenia, sur un relata lesbian. Lo ia es tempora proibida en sua propre pais ma ia es mostrada a la festa de filmas en Cannes en Frans.

Un otra competor major per la premio, cual on va anunsia a saturdi, es Desrances, un filma par la dirijor de Apolline Traore de Burcina Faso, sur la violentia poselejal en Costa de Ivor en 2010 e 2011.

Per sinemafilicas, la defia es regarda tota la filmas, car a la min sesdes es mostrada, de 08:00 asta la tarda de sera. Alga locas mostra plu ca un filma a la mesam tempo.

Mostras aveni a nove locas tra Ouagadougou, la capital, e ance en la otra sites major de la pais, Bobo-Dioulasso e Ouahigouya.

Fespaco, acronim de la Festa Panafrican de Sinematografia e Televisa de Ouagadougou, aveni en cada anio du.

Plu ca 2000 gardores es stasionida per garantia la securia de invitadas e visitores. Sirca 80 persones ia es matada en la tre menses pasada par atacas militariste, cual ia obliga ance la clui de scolas en alga rejiones.