2015-06-25

Corea Norde desvela un airoporto nova

Fotos de botecas e otra recursos en un termina nova de airoporto en Corea Norde ia es publicida.

Alga pajes de la jornal dial Rodong Sinmun ia mostra imajes de la xef de stato Kim Jong-un e se sposa, ci ia regarda la restorantes e la botecas.

Corea Norde ia desvela un diversa de construidas grande nova en anios resente, ma grupos de diretos umana dise ce multe de la pais vive ancora en state povre.

La airoporto nova en Pyongyang va abri a 1 julio, e va servi a sola un pico de volas.

Plu temprana en esta mense, la pais ia dise ce lo fronti se secia la plu sever de sento anios, causante temes de mancas malinte de comedas.

Tre pajes de Rodong Sinmun (Jornal de Laborores) – la jornal dial ofisial de la Partito de Laborores – ia es dedicada a fotos de la turi de Kim Jong-un en la termina.

En un foto, baras Mars e bires botelida ia es vidable en un de la botecas sin imposta de la airoporto. Un otra ia mostra un caferia servinte espresos.

La construida ave un fronte de vitro, e es sesuple plu grande ca la termina vea, ma se cuantia de pasajores va es probable basa.

La plu de la cuantia pico de volas a e de la capital de Corea Norde porta turistes xines e coreanes norde con taxes ofisial entre Pyongyang e Beijing.

On reporta ce Kim Jong-un ia demanda ance la construi de un ferovia rapida e un autovia entre Pyongyang e la airoporto, cual es situada a 24 cilometres a norde-ueste de la capital.

Pos deveni la xef de stato en 2011, Kim ia promete boni la cualia de vive en la pais isolida, ma la plu de se projetas es ultra la ateni de la popla promedia, como vacanserias de sci e parces acual.

Multe coreanes norde sufri de un manca de comedas, acua bevable, e un furni fidable de eletrica.