2015-06-10

La fia de Nemtsov condena la propaganda jornaliste

Un fia de Boris Nemtsov, un politiciste rusce oposante ci ia es asasinada, ia acusa jornalistes pro-Cremlin de sperde propaganda odiosa. El dise ce el ia parti de Rusia per abita escluida.

Janna Nemtsova ia dise ce el ia esperia menasas, e ce esta es un de la razonas per se parti.

En un article en un jornal dial de comersia, el ia scrive ce la propaganda rusce ia sembla la edas de jenoside en Deutxland nazi e en Ruanda.

Nemtsov, un oposor major de la Cremlin, ia es matada par fusil en Moscva en febrero.

On ia aresta sinco suspetadas sur la omiside, de ci tota veni de la republica rusce Txetxnia. An tal, la investiga no ia descovre ci ia comanda la mata, e un de la sinco ia dise ce on ia forsa el a confesa.

Alga oposores de la presidente rusce Vladimir Putin ia parti de la pais en anios resente, protestante contra menasas e autoritarisme.

Vladimir Kara-Murza, un ami prosima de Nemtsov, ia es ospitalida con un problem acuta renal en la mense pasada. Dotores no ia trova la causa, e se padre ia dise ce el suspeta venena.

Nemtsova ia scrive ce la medios controlada par la governa en Rusia ia contribui a la mori de se padre par descrive el e otra gidores oposante como "tradores".

El ia acusa jornalistes progoverna de sperde odia e nontolera, e el ia demanda forte ce la Ueste puni la envolvedas.

"Multe de la testos jornaliste controlada par la Cremlin fa ce on recorda la retorica de propagandistes african. La macina de informa de Putin – simil a los en Deutxland nazi e Ruanda – usa metodos criminal de propaganda, e semi un odia cual jenera violentia e teror."