2015-06-27

La potia de pedales en São Paulo

Un banda per bisiclistes va abri doman en un de la stradas la plu famosa de America Latina. La banda roja ia es construida en Avenida Paulista, en la sentro de São Paulo.

La site brasilera ave plu ca 5,6 milion autos e es conoseda tra la mundo per se conjestas de trafica.

La maior, Fernando Haddad, ia promete estende la longia de la rede de bandas bisiclal de 65 a 400 cilometres ante 2016.

Ma la projeta no es noncontroversa. Alga oposores dise ce lo ia es mal desiniada e ce la consultas no ia sufisi. Otras dise ce la cuantia de demanda no justi la custa e la disturba.

Tal bandas es ja un cosa de debate en São Paulo de pos 1975, cuando la prima ia es construida. Pos 15 anios, on ia sustitui per lo un tunel de autos.

Tre proposas de crea un rede de bandas per bisiclistes en la 30 anios pasada ia reali nunca. Ma lo pare ce la suporta aora par la autoriosas de la site ia dona un impulsa nova a la siclistes.

La secretor de transporta de la site ia dise: "Multe persones ia desira usa bisicles, ma no ia fa, car los ia teme. Nos vole garantia la securia de la siclistes. Esta es se direto."

Un sonda fada en febrero ia sujesta ce 66% de abitores suporta la politica. Plu ca un dui de la intervisadas ia dise ce los usa un bisicle a un ves de semana, cisa plu. 13% ia dise ce los bisicli nunca.

A des-tre anios ante aora, un grupo de bisiclistes ia comensa un protesta, ocupante un parte de Avenida Paulista per esije ce on investi a modos de transporta otra ca autos.