2015-06-02

Un barcon de turi xines inversa

Sinco persones ia mori e sentos manca pos la inversa de un barcon de turi sur la Rio Iangtse en la provinse Hubei de Xina. Lo ia porta 458 persones.

La barcon flota aora inversada en un parte larga de la rio. Salvores ci ia bateta la strutur esterna ia oia clamas per aida de interna.

On reporta ce la barcon, la Stela Este, ia envia no sinial de crise. Alga persones ia nada a la tera per avisa la polisia.

La plu de la persones sur la barcon ia es turistes, con 50 asta 80 anios, viajante de Nanjing, un site este, a Chongqing en la sude-ueste, un viaja de plu ca 1500 cilometres.

La labora de salva es impedida par venta e pluve forte.

On ia salva sola sirca 12 persones asta aora. Alga persones con feris minor es ospitalida.

Xina no ia esperia un desastre tan grande en un tempo longa. La governa controla forte la informa cual sorti de la sena, e jornalistes local es prevenida de prosimi.

Miles de soldatos e salvores es ativida, e on envia un barcon potiosa de salva per desinversa la barcon de turi.

La capitan e la injenior xef, de ci ambos ia es salvada pos plu ca un ora en la acua, es tenida par la polisia. On reporta ce los ia dise ce la barcon ia es colpada par un siclon e ia afonda en poca minutos, cuando multe pasajores ia dormi.

La Stela Este ave 76 metres de longia, pesa 2200 tones, e es capas de casi 534 persones.

Lo ia afonda ier en la parte Damazhou de la Iangtse en la contia Jianli de Hubei, a sirca 21:30 de ora local (13:30 de ora universal). La acua ala ave sirca 15 metres de profondia.

Salvores no ia ateni lo asta du oras e en dui, cisa plu, pos la asidente.

La barcon es poseseda par la Corpora de Barcones Este de Chongqing, cual organiza turis a la Tre Caniones, un area de belia longo la rio.

Relatadas ansiosa ia asembla estra la ofisia de la compania en Shanghai, ma lo resta cluida. Los ia dise a reportores ce los no ia susede telefoni a se amadas en la barcon.