2015-10-07

Barat atenta deteta esportas nonlegal de carne de bove

Barat intende pone laborerias siensal a portos per deteta esportas nonlegal de carne de bove, a media de un controversa causada par la linxa de un om muslim sur un rumor ce el ia come tal carne.

La plu de statos barati proibi mata boves, cual es regardada como animales santa par la comunia indu majorial de la pais. An tal, on permete jeneral la mata e come de bufalos.

La proibi ia provoca un coleria grande, en cual multe persones demanda perce la governa ave la direto de deside lo cual los come.

On ia critica ance la proibi car carne de bove es min custosa ca carne de gal o pex, e es un comeda major per la comunias plu povre muslim, tribal, e dalit (istorial conoseda como parias).

La ministro minor de cultiva ia informa jornalistes ce la laborerias va ajunta un plu strato per deteta la pasa nonlegal de carne de bove tra portos, con ce tota esportas de carne es sever regulada par la governa.

La esaminas va consentra xef a la site ueste Mumbai, cual es la punto major de sorti per esportas de carne barati.

La governa es sempre plu presada par indus noncomprometente a proteje plu la boves.

En la mense pasada, Mohammad Akhlaq, un om de 50 anios, ia es matada par un manada indu sur rumores ce se familia ia conserva e come carne de bove a se casa. Se fio de 22 anios ia es grave ferida en la ataca, ma recovre aora en ospital.

An con la proibi vasta de mata boves, Barat esporta plu carne de bove ca tota otra paises, con grasias a se esportas de carne de bufalo. On previde ce lo va esporta 2,4 milion tones de tal carne en 2015, contra (per esemplo) 2 milion par Brasil.

On reporta ce Barat ave cuasi 1700 mataderias, de cual la plu es en la stato norde Uttar Pradesh e la stato ueste Maharashtra.