2015-10-01

On descovre multe armas ascondeda en Barain

En Barain, on ia descovre un de la reservas la plu grande de esplodentes e armas de pos la comensa de violentia ala en 2011.

La polisia dise ce 1,4 tones de esplodentes de grado alta ia es trovada en un sala suteran securida a sude de Manama, la capital. On ia trova ance fusiles e granadas de mano.

Barain ia esperia un turba de grado basa de pos la protestas de la Primavera Arabi. On ia acusa la governa de maltratas de diretos umana, ma rebelores ia ataca resente la polisia.

La ministreria de internas ia informa ce la materia ia es saisida en la distrito Nuwaidrat e ia conforma con trasas de esplodente trovada a un serie de atacas resente.

"La compleso ia es ajustada per conteni un rede complicada de bunceres suteran ascondeda e un opera fabricante a la surfas," la declara ia dise.

La polisia ia comenta ce los ia fa "un cuantia" de arestas, sin dona detalias.

La xef de polisia ia dise ce on ia descovre un fabriceria con macinas per crea bombetas e otra bombas, e ce on ia porta un cuantia grande de atestas dijital a via per analise.

El ia dise ce la esecutores es liada a grupos en Iran e Irac e ce lo pare ce la construi de la compleso ia ocupa menses. Iran ia nega tota envolve en la violentia baraini.

La majoria de la popla de Barain es xia, e ia solisita de la monarcia suni un representa political plu grande tra tempo longa.