2015-10-15

Futbalores de Ertra xerca refuja en Botsuana

Des juores de la ecipo ertri de futbal ia refusa revade a Ertra pos jua en un max per entra a la Copa Mundal en Botsuana. Los xerca aora refuja ala.

La omes ia es tenida par la polisia pos deside no embarca se avion.

On reporta ce los ia refusa revade a se pais an pos la interveni de la ambasador ertri en Botsuana.

Alga atletas ertri ia abandona coletiva se pais en anios resente. Un de la tal avenis la plu notable ia es en 2013, cuando Uganda ia refuja un ecipo de 15 juores ertri e se dotor, pos cuando los ia fuji a la fini de un torneo de futbal.

Un ofisior major a la Asosia Tsuana de Futbal dise ce on ancora no ia descovre perce la juores ia refusa parti con se coecipores.

Ma un reporta en la jornal tsuana La vose ia dise ce la juores ia es angusada sur la posible de deveni enscriveda a la armada ertri, e ce los ia desira xerca refuja an pos cuando la ambasador ia proba convinse los a via de esta.

Ofisiores de la ecipo ia trova ce la juores es asente de se salas de otel en la temprana de la matina de ier.

Basadi Akoonyatse, la vispresidente de la Asosia Tsuana de Futbal, ia esplica: "On ia fa un reporta a la polisia, ci ia trova los en Francistown, do los ia dise ce los xerca un sentro de la Crus Roja per es aidada a refuja en Botsuana."

Un representor de la juores ia dise ce el ia oia ce on ia atenta estrae la juores de Botsuana par forsa.

Ertra es malfamosa per maltratas contra diretos umana. Un reporta par un comision de la Nasiones Unida ia indica ce la tortura e la sclavia es comun.

La NU ia acusa ance ce la pais obliga se sitadanes a servi militar sin fini definida, e ce lo mata persones ci atenta evade a otra paises. La governa ertri ia rejeta esta acusas como "intera sin funda e con asentia de merita".