2015-11-25

Turcia tira un avion rusce a tera

Rusia dise ce un de se pilotes ia mori e un otra manca pos cuando se jeto ia es tirada a tera par Turcia cuando lo ia vola supra Suria. Un soldato marinal, envolveda en atenta salva los, ia es ance matada.

Seguente la ministreria de defende rusce, on ia xuta a la pilotes en cuando los ia salta con paracade de la avion. La elicotor de la soldato marinal ia es fusilida a pos.

La cade de la avion ia alti la tensa entre Rusia e Turcia.

La xef de OTAN ia dise ce lo suporta se membro Turcia, ma el ia repete recomendas de calmia.

Turcia ia dise ce la jeto ia entra a se spasio airal, ma la presidente rusce Vladimir Putin ia insiste ce la SU-24 ia es volante supra teritorio suri en cuando lo ia es colpada par la misil de aira a aira.

Putin ia descrive la cade de la avion como "un cotel en la dorso".

Rompente se contatas militar con Turcia, la ministreria de defende rusce ia dise ce un cruser con sistem de defende airal va es enviada a la Mediteraneo per destrui "cualce blancos representante un peril posible" per soldatos rusce en Suria.

La militaria ia clari ce la bombadores rusce cual fa atacas airal supra Suria va es aora acompaniada par aviones xasante.

Un portavose per la ministreria rusce ia dise ce un ecipo de salva, usante du elicotores MI-8, ia atenta salva la du pilotes. "En la opera, un de la elicotores ia es fusilida par armas lejera, ia es danada, e ia atera urjente sur teritorio neutral. Un soldato marinal servinte par contrata ia es matada."

El ia ajunta ce la otra membros de la ecipo de salva ia es secur sortida de la area a la base airal rusce Humaymim, prosima a Latakia en Suria.

Rebelores suri ia dise ce los ia usa un misil antitance per esplode la elicotor, corta pos se atera, e ia publici un video de esta ataca.

On ia avisa rusces a no visita Turcia – un destina popular per turistes – con ce Sergei Lavrov, la ministro de esternas, ia descrive la menasa teroriste ala como no min ca en Misre, do un ataca par bomba ia cade un avion rusce de pasajores en la mense pasada.

La presidente turces ia dise ce se soldatos ia segue se regulas de engrana. "Cadun debe respeta la direto de Turcia de proteje se fronteras."

La SUA, la UE, e la NU ia apela per calmia.

Barack Obama, la prsidente SUA, ia telefoni se corespondente turces, Recep Tayyip Erdoğan, per serti el ce la SUA suporta la direto de se pais de defende se domina.

El ia dise ce lo es importante ce on descovre la natur esata de la aveni e ce on ata per "descoraji cualce spesie de aumenta".

Ma el ia dise ance ce la aveni indica "un problem continuante" con la condui rusce en Suria, con la comenta ce si Rusia ta ataca Daex en loca de soldatos "moderada" de la oposa suri, tal avenis ta es nonprobable.

Rusia e Turcia ia trova se a lados oposante en la gera de Suria, con ce Rusia suporta se aliada, la presidente Bashar al-Assad, e Turcia recomenda despone el.