2015-11-28

Un madre txilan e usor medical de mariuana no pote vide se bebeta

En Txile, un madre dise ce un ospital restrinje se asede a se bebe resente naseda car el ia dise ce el fumi mariuana.

Sindy Melany Ortiz ia dise ce el fumi la droga per razonas medical, per lejeri la dole en un de se brasos.

El dise ce on no permete ce el dona lete a se fia e pote vide el per sola du oras per dia.

Ofisiores a la ospital en la site sude Talcahuano ia esplica ce los segue se protocol e ce la bebeta es perilida.

"Los ia viole me diretos de madre," Ortiz ia dise. "Me usa esta droga sola per la dole en me brasos. Lo ia es recomendada a me par un profesal de medica, e me es asoluta no un consumor de drogas."

"Los ia comensa demanda esce me fumi o usa cualce droga, e me ia informa los. Cuando me fia ia nase, los ia dise ce el va resta alga con me, ma ce me no pote dona lete al el car me ia consuma mariuana cual es mal per la bebe."

La ospital ia avisa un corte local ce probas ia trova sustantias capas de dana la enfante. La corte ia comanda ce la bebe resta en la ospital Las Higueras ("La figos") asta jovedi, cuando lo va fa un deside.

En julio, la Congresa de Txile ia aproba con marjin grande un projeta legal cual intende descriminali la usa e cultiva personal de mariuana. Si asetada, la lege va permete la posese de asta 10 grames de canaba e la crese de asta ses plantas.

On regarda lo como un modo per para la persegue de usores medical e per permete ce los asede un medisin cual los pote crese en se jardines.

Plu temprana en esta anio, Santiago, la capital de la pais, ia es la loca de la cultiveria medical prima de mariuana en America Latina.

La projeta legal va move a la Salon basa ante pasa a la Senato, en un prosede cual pote ocupa alga anios.